Horgászoknak teremtve

2011. november 24. - Címkék:

Aki rendszeresen horgászik, és szeret új helyeket felfedezni, szinte biztos hogy találkozott már azzal a problémával, hogy a családi autója, ami hétköznapokon még pont elég, a földutakon már megadja magát.

Hol a szpojler, hol az olajteknő gyalulja a huplik tetejét, a legnagyobb bánatunkra. Ilyenkor két megoldás létezik, vagy betonozott mólóra jár az ember horgászni, vagy ha nem akarja lenullázni a család már meglévő kedvencét, lecseréli azt, vagy inkább vesz mellé egy nagy testvért.

Mivel horgász terepen járni csak hétvégente fogunk, ezért aligha lenne érdemes egy batár nagy terepjáróba beruházni.
Egyrészt nagyon drágák, másrészt meg aligha használja ki az ember.
Itt a megoldás a pick-up. Mostanában már szinte az összes nagy autógyár előrukkolt a főleg Amerikában nagyon kedvelt és elterjedt autótípussal.

A népszerűsége ott évtizedek óta töretlen, elengedhetetlen kelléke a vidéki életnek, és az iparos embereknek. Mivel nagyon kényelmesek. viszont nem kényeskedők, ezért szinte mindenre lehet használni őket.

Belefér a háztartás kutyástul, biciklistül, így pompás családi autó. Szállításra ott a plató, kevés olyan
hétköznapi tárgy van, amit ne lehetne rajta elvinni. Ha kemény tetőt teszünk rá, gyakorlatilag egy furgont helyettesít.

A magasított futómű, a nagy kerekek, és a négykerék hajtás kevés ellenfelet ismer. És a legfontosabb, horgászáshoz ennél praktikusabbat keresve sem találhat az ember!

Általában erős motorral szeret vasak ezek, így nem kell attól tartani, hogy nem lenne benne elég dinamika. Nem versenyautók az biztos, váltóik röviden járnak, hogy megpakolva se legyen gond a haladással, de ha egyszer
meglendülnek, kevés dolog az. ami megállíthatja őket, ha csak a fék nem.

A fogyasztásukat tekintve nem egy japán kisautók, de ez érthető is, nézzünk csak rájuk. A markáns megjelenés biztonságot is ad, hisz jóval magasabban ülünk benne mint egy hagyományos személy autóban, és a benne lévő anyag, és biztonságtechnika testőrnek is megállja a helyét.

Nem olcsó autókról beszélünk, de egy átlag négykerekűhöz képest egyáltalán nem megfizethetetlenek, főleg ha a nagy testvéreiket, a terepjárókat nézzük.
Mivel a legtöbb márka már a második, vagy harmadik modellfrissítést hozza a jövő év elején, ezért érdemes a használt autó piacokon is nézelődni, hisz a régebbi modellek csak árukból veszítenek, nem értékükből.

Kifejezetten horgászoknak?

Nissan Navara



Facebook
Twitter

VW Amarok



Facebook
Twitter

Isuzu D-Max



Facebook

Mitsubishi L200




Facebook
Twitter

Toyota Hilux


Facebook
Twitter

Ford Ranger



Facebook
Twitter